Så blev støtteforeningen Eventyrskovens Venners generalforsamling klaret

I går aftes afholdte vi Eventyrskovens Venners generalforsamling i Eventyrstuen med varme, kaffe/the og kage… Det gik stille og roligt af sig i god ro og orden. Så alt er i orden. Samme bestyrelse fortsætter ;-)

I år vil der komme flere aktiviteter og arrangementer. Nu hvor etableringen er overstået. Så hold øje på Eventyrskovens facebook-gruppe, så kan du også se om der er store grupper der har booket sig ind. Det betyder ikke, at andre ikke må være her også, men så er der altså bare nogle flere her i forvejen. Det er især klassearrangementer, børnefødselsdage m.m.

Reklamer
This entry was posted in Eventyrskoven on by .

About Henriette Toftegaard

Jeg er 43 år og er sygeplejerske, uddannet sundhedsplejerske og motorikvejleder. Jeg blev for 4 år siden lærer med linjefagene specialpædagogik og natur/teknik, samt fagene psykologi, pædagogik, almen didaktik og valgfagene velfærdsinnovation og museumsformidling. Har desuden undervist i historie, kristendom, billedkunst og været naturfaglig lærer i læringscentre. Jeg har arbejdet som naturfaglig lærer og meget af tiden på skolerrnes pædagogiske læringscentre (skolebibblioteker), men også haft fagene historie, kristendom, billedkunst og natur/teknik. Jeg har en bred viden og kompetencer indenfor børneområdet, leg, bevægelse og læring. Min familie består af min søde mand Palle og mine børn Lasse og Mille på 11 år. Vi bor i Torrild og har boet på landet på en lille gammel gård i 6 år. Vi er igang med at renovere. Vi kom fra et nybygget hus - kun 8 år gammelt. Men vi savnede nogle træer og noget mere udenomsplads. Vi har nu fået 3 ha. Der er lang vej til det vi forestiller os, men vi glæder os til det færdige resultat. Drømmen er at skabe Danmarks helt unikke Eventyrskov med naturlegeplads, motorikbane, sansesti, nisser, trold og mange andre væsener fra danske sagn og eventyr. Og vi er godt på vej... www.eventyrskov.dk. Vi åbnede helt officielt 1. april 2016 og vi er allerede velbesøgt. Det startede som en ide - en drøm og er nu virkelighed <3 Vi ses på mine blogs Henriette Hønemor eller Henriette Toftegaard. Eventyrskoven er også på facebook :-) Mange eventyrlige hilsner fra Henriette Toftegaard